Metodinė medžiaga

Tarptautinės konferencijos ,,Menas mokyti (-s) metodinė medžiaga (2020-12-10)

Programa

I sekcija:

Alternatyvūs keliai mokyti, meninė alternatyva mokytis

Kalliopi Kalpodimou
Argolida muzikos mokykla (Nafplio, Graikija)
Literatūros ir teatrologijos mokytoja Nafplio vidurinėje mokykloje

Žaidimo magija

Irma Čiapaitė
Kauno „Vyturio“ gimnazija
Socialinė pedagogė

Nuotolinio mokymo iššūkiai tėvams

Indrė Tautkutė-Stankuvienė
Kauno Technologijos universiteto lektorė
Kauno technologijos universiteto doktorantė,
TŪB „Klasikinė tekstilė“ eksporto vyr. vadybininkė

Ikimokyklinuko ir pradinuko mokymas namuose: mamos praktiniai patarimai ir patirtis

Aušra Žukauskaitė
Kauno Puškino gimnazijos 3C klasės, Kauno berniukų chorinio dainavimo mokyklos „Varpelio“ dainininko ir kt. veiklų mokinio Tomo mama

Kaip mokyti (-s) strategiškai?

Arnoldas Aristidas Beinaris
Punsko muzikos mokykla (Lenkija), Kauno 1-oji muzikos mokykla
Tautinių pučiamųjų mokytojas metodininkas

Mišrusis mokymas(-is): grojimo namuose įgūdžių formavimas bei mokinio savirefleksinis koncertinio pasirodymo vertinimas ir lavinimas“

Domantas Milius
Kauno 1-oji muzikos mokykla, Kauno technologijos universitetas
Vyresnysis mokytojas, akompaniatorius,
humanitarinių mokslų doktorantas
KTU akademinio choro „Jaunystė“ koncertmeisteris

Metodinio leidinio „Spalvota fortepijono pamoka“ pristatymas

Jurgita Momotiukaitė Ačienė
Kauno M. Petrausko muzikos mokykla
Fortepijono mokytoja

Jaunųjų dainininkų ansamblinio muzikavimo ugdymas kontaktiniu ir nuotoliniu būdu. Iššūkiai ir galimybės

Jurgita Šalčiūtė
Kauno J. Gruodžio konservatorija
Vyresnioji ansamblio muzikavimo mokytoja

,,Kūrybingumo mokykla“

Svetlana Mažeikienė
Punsko muzikos mokykla (Lenkija), Kauno 1-oji muzikos mokykla
Fortepijono mokytoja metodininkė, akompaniatorė

Fortepijono pamoka nuotoliniu būdu: grojimo įgūdžių ir muzikos pažinimo formavimo ypatumai

Neringa Brukštienė
Kauno „Tylos muzikos studija“
Fortepijono mokytoja, koncertmeisterė

Atlikėjiškos veiklos iššūkiai karantino metu: projektas „Kaunas groja

Paulė Galinienė, Goda Stanionytė
Kauno A. Kačanausko muzikos mokykla
Fortepijono vyresniosios mokytojos

II sekcija:

„Konkursas-nuotolinio muzikos mokymo katalizatorius“
Prof. Danijela Gazdic-Kljajic
Rytų Sarajevo universiteto Muzikos akademija
(Bosnija ir Hercogovina)

„Ekranų įtaka akims“
Agnė Kručaitė
Gydytoja oftalmologė

„Neformalaus ugdymo (darželių) organizavimas Norvegijos švietimo sistemoje COVID-19 laikotarpiu“
Ieva Brasienė
Son Grevlingen darželis (Norvegija)

„Kūrybiškumo ugdymas. Jo įtaka jaunojo atlikėjo muzikavimo procesui“
Audra Ostasevičienė
Jonavos J. Miščiukaitės meno mokykla
Fleitos mokytoja metodininkė

„Inovatyvių technologijų pritaikymas mokinių fizinio aktyvumo skatinimui“
Ineta Daniulienė, metodininkė; Tomas Jurkuvėnas, metodininkas, vyr. mokytojas; Eglė Rakauskienė direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja metodininkė; Sandra Televičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Kauno A. Žikevičiaus saugaus vaiko mokykla

„Slovakijos meno mokyklos COVID-19 pandemijos metu“
Kamilė Čekauskaitė
Bratislavos J. Kowalskeho meno mokykla (Slovakija)

Metodinių priemonių rinkinys „Muzikinė dėžutė“. Pradedantiesiems pianistams ir kitiems muzikuojantiems
Agnė Ragauskienė
Vilniaus muzikos mokykla „Lyra“
Fortepijono mokytoja metodininkė

„Mokytojas ir mokinys XXI a. Sociologinis požiūris“
Dr. Andrius Švarplys
Vytauto Didžiojo universitetas
Politologijos katedros lektorius

„Nuotolinis mokymas – kaip nepaklysti?“
Rita Gasiukevičienė
Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Švietimo ir kultūros skyriaus vyriausioji specialistė

„Dainavimo dalyko ugdymo procesas nuotoliniu būdu. Kaip priimti pokyčius ir tapti sėkmingu“
Jurgita Žilinskaitė
Kauno sakralinės muzikos mokykla
Dainavimo mokytoja metodininkė

„Kūrybingas mokytojas+kūrybiškas mokinys =?“
Gražina Taujanskienė
Kauno „Vyturio“ gimnazija
Socialinė pedagogė

„Animacinių pasakų panaudojimas matematinių sąvokų įsisavinimui“
Renata Gudaitienė
Kauno kolegija, Technologijų fakultetas
Medijų technologijų katedros docentė, mokslų daktarė
(Kompiuterinė grafika)

„Nuotolinio mokymo specifika ir iššūkiai mokant groti styginiu instrumentu“
Asta Krištaponienė
Kauno A. Kačanausko muzikos mokykla
Violančelės mokytoja metodininkė

„Solfedžio ir psichologija“
Neonila Vrubliauskienė
Garliavos meno mokykla
Teorinių dalykų mokytoja metodininkė

„Kompiuterinės muzikos kūrimo pamokos nuotoliniu būdu“
Giedrius Balčiūnas
Kauno vaikų ir moksleivių laisvalaikio rūmai
Kompiuterinės muzikos kūrimo studijos mokytojas

„Dailės ir vizualinio dizaino integravimas technologijų pamokose“
Silvija Almonaitienė
Klaipėdos Vytauto Didžiojo gimnazija
Dailės/technologijų mokytoja

 

Font Resize